Aby zarezerwować wizytę należy wypełnić puste pola oraz wskazać rodzaj czynności i wybrać miesiąc, dzień i godzinę. Po wypełnieniu wymaganych pól i wybraniu przycisku „umów wizytę” wyświetli się potwierdzenie rezerwacji. Zarezerwowanie jednej wizyty upoważnia do załatwienia tylko jednej sprawy.
Klient rezerwując termin wizyty oświadcza, że:
Wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm.) w zakresie niezbędnym do rezerwacji terminu wizyty i jej obsługi.
W dniu zaplanowanej wizyty, przed określoną wcześniej godziną, należy pobrać bilet z terminala biletowego. Terminal biletowy wydrukuje bilet po wprowadzeniu numeru PESEL Klienta bez dwóch pierwszych cyfr.
W przypadku zarezerwowania kilku wizyt w tym samym dniu numer PESEL Klienta należy wpisać za każdym razem przed pobraniem kolejnych biletów. Z wydrukowanym biletem należy oczekiwać na pojawienie się numeru z biletu oraz numeru stanowiska na głównym wyświetlaczu. Nie odebranie biletu przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji wizyty.
Klient może zarezerwować tylko dwie wizyty z każdej grupy. Jeśli została dokonana ponowna rezerwacja na ten sam dzień i na ten sam numer PESEL Klienta, to kolejna rezerwacja wizyty będzie niemożliwa.
W przypadku podania adresu e-mail system wygeneruje potwierdzenie rezerwacji na wskazany adres.
W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty istnieje możliwość jej anulowania poprzez wejście na „link”, który także przesyłany jest automatycznie wraz z potwierdzeniem na wskazany wcześniej adres e-mail.
Regulamin internetowej rezerwacji terminu wizyty.
Aby zarezerwować wizytę należy wypełnić puste pola oraz wskazać rodzaj czynności i wybrać miesiąc, dzień i godzinę. Po wypełnieniu wymaganych pól i wybraniu przycisku „umów wizytę” wyświetli się potwierdzenie rezerwacji. Zarezerwowanie jednej wizyty upoważnia do załatwienia tylko jednej sprawy.
Klient rezerwując termin wizyty oświadcza, że:
Wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm.) w zakresie niezbędnym do rezerwacji terminu wizyty i jej obsługi.
W dniu zaplanowanej wizyty, przed określoną wcześniej godziną, należy pobrać bilet z terminala biletowego. Terminal biletowy wydrukuje bilet po wprowadzeniu numeru PESEL Klienta bez dwóch pierwszych cyfr.
W przypadku zarezerwowania kilku wizyt w tym samym dniu numer PESEL Klienta należy wpisać za każdym razem przed pobraniem kolejnych biletów. Z wydrukowanym biletem należy oczekiwać na pojawienie się numeru z biletu oraz numeru stanowiska na głównym wyświetlaczu. Nie odebranie biletu przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji wizyty.
Klient może zarezerwować tylko dwie wizyty z każdej grupy. Jeśli została dokonana ponowna rezerwacja na ten sam dzień i na ten sam numer PESEL Klienta, to kolejna rezerwacja wizyty będzie niemożliwa.
W przypadku podania adresu e-mail system wygeneruje potwierdzenie rezerwacji na wskazany adres.
W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty istnieje możliwość jej anulowania poprzez wejście na „link”, który także przesyłany jest automatycznie wraz z potwierdzeniem na wskazany wcześniej adres e-mail.
Kalendarz
Zgodnie z regulaminem Klient może zarezerwować tylko dwie wizyty z każdej grupy. Jeśli została dokonana ponowna rezerwacja na ten sam dzień i na ten sam numer PESEL Klienta, to kolejna rezerwacja wizyty będzie niemożliwa.
Przepraszamy
Przepraszamy. Wybrana godzina spotkania nie jest już dostępna. Proszę wybrać inny termin spotkania
Kalendarz
Na 10 minut przed zaplanowaną wizytą należy pobrać bilet z terminala biletowego. Pobranie biletu odbywa się poprzez wpisanie numeru PESEL Klienta bez dwóch pierwszych cyfr na monitorze dotykowym automatu biletowego Nieodebranie biletu do 10 minut po zaplanowanej godzinie powoduje anulowanie rezerwacji. W przypadku zarezerwowania kilku wizyt w tym samym dniu numer PESEL Klienta należy wpisać za każdym razem przed pobraniem kolejnych biletów. Z wydrukowanym biletem należy oczekiwać na wezwanie do obsługi.